Krystyna1
Posty: 1
Rejestracja: 22 lut 2016, 12:20

Reklamacja telefonu kupionego przez internet

Postautor: Krystyna1 » 22 lut 2016, 12:21

Dzień dobry. Piszę ponieważ zależy mi na poradzie prawnej. Sprawa wygląda tak, kupiłam przez internet telefon, którego koszt wynosił wraz z przesyłką 2200 zł. Po miesiącu zauważyłam, że telefon zaczyna się psuć. Zaczekałam pewien czas i oddałam na gwarancje w grudniu 2015 roku. I tu pojawił się problem gdyż Pan, któremu wysłałam telefon przestał odbierać telefony, odpowiadać na maile. Gdy po pewnym czasie udało mi się do niego dodzwonić, powiedział, że telefon będzie najpóźniej za 2 tygodnie( to było miesiąc temu), ponieważ tyle czasu daje sobie na naprawę firma, która owe telefony naprawia. Telefonu oczywiście po 2 tygodniach nie zobaczyłam. Pisałam do Pana maila, odpisywał i zbywał mnie kolejnym czekaniem. Gdy przed wczoraj napisałam, że już dalej czekać nie będę i bardzo proszę w ramach gwarancji zwrócić mi nowy telefon lub pieniądze nagle kontakt z tym Panem się kompletnie urwał. Nie odpisuje, nie odbiera telefonu. I teraz tak, jako dowód zakupu telefonu mam dokument z konta, który mówi o tym, że został wykonany przelew na kwotę telefonu wraz z numerem aukcji na allegro. Mam dokument z poczty, mówiący o tym, że telefon na ową gwarancje wysłałam. Mam wszystkie maile począwszy od dnia zakupu telefonu do dnia dzisiejszego jakie pisałam z tym Panem. Jedynym problemem w tej sprawie jest to, że nie mam kopii gwarancji telefonu. Proszę mi napisać co powinnam zrobić w tej sytuacji, i czy wygranie takiej sprawy jest możliwe. Dziękuje bardzo za pomoc i pozdrawiam.
Prawnik
Administrator
Posty: 145
Rejestracja: 12 cze 2015, 23:17

Re: Reklamacja telefonu kupionego przez internet

Postautor: Prawnik » 16 lut 2017, 9:23

Powinna Pani w tej sytuacji odstąpić od umowy zakupu telefonu i zażądać zwrotu pieniędzy. Natomiast jeśli mimo skierowania wezwania do zapłaty i odstąpienia od umowy nadal nie będzie kontaktu ze sprzedającym sprawa powinna być zgłoszona na policję jako oszustwo.

Wróć do „Prawo konsumentów”